روز معلم اینفوگرافیک

اینفوگرافیک روز معلم | هرچند ۵ اكتبر روز جهاني معلم است كه فراتر از جغرافيا، مذهب، مسلك و مليت، معلمان جهان به هم پيوند ميخورند و در يك معناي مشترك از معلمي و زيبايي‌هاي اين شغل سخن ميرانند و از مسائل مشترك ميگويند، اما در كشور ما ۱۲ ارديبهشت بهانه و موعود زماني و روز ملي معلم است تا معلمان كشورمان در اين روز از معلمي بگويند و دانشآموزان و والدين اين روز را بهانه‌اي كنند براي قدرداني از يك سال تالش معلمان خود.

حرفه معلمي براي همه محسوس و ملموس است چرا كه هركس كه ذرهاي خواندن و نوشتن ميداند به اين معناست كه روزي پاي درس يك معلم نشسته است حاال او كه تحصيلات خود را ادامه داده است صدها خاطره تلخ و شيرين از اين روز دارد و نام‌هاي زيادي را به عنوان معلم در ذهن خود دارد؛ از معلم اول ابتدايي تا معلمان دوران دبيرستان.

مطلب مشابه : دانلود فهرست بیش از ۱۰,۰۰۰ رویداد در سال ۱۳۹۸

اما براي خود معلمان كه بايد ۳۰ سال معلمي كنند اين حرفه محسوستر و ملموستر است چراكه قبل از اينكه ۳۰ سال معلمي كنند خود حداقل ۱۲ سال براي ديپلم و چند سال هم براي ادامه تحصيل در دانشگاه شاگردي كرده‌اند لذا شاگردان ديروز و معلمان امروز بيش از هر كسي ميتوانند حال و هواي معلمي را در اين روزها ترسيم كنند.

بنابراين ما اینفوگرافیکی از آمارها و اطلاعات مفید و مختصری از فعالیت‌ها و دلایل نام گذاری روز معلم و همچنین اهمیت این روز برای سازمان بین المللی یونسکو، طراحی کرده ایم.

اینفوگرافیک روز معلم

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

31 − = 28